Igår blev valparna 7 veckor. Tiden bara springer iväg. Snart är det dax att lämna boet så att säga. Idag har Micaela varit här och fotat mina små godingar. Dagen till ära så fick de även åka bil igen och hälsa på i stallmiljö. Riktigt duktiga i bilen.
Jag är verkligen nöjd med denna valpkull. De är så jämna och fina. Ska bli så roligt att se hur de utvecklas. För just nu är alla riktigt snygga och precis som jag hade tänkt mig!

Tik 1 - Maqura's Sailor Starfighter
"Mynta"
Stannar på halvfoder hos min mamma
6 veckor: 2,8 kg
7 veckor: 3,5 kg

Tik 2 - Maqura's Sailor Chibi-Moon
"Ninja"
Flyttar till Filipstad
6 veckor: 2,5 kg
7 veckor: 3,1 kg

Tik 3 - Maqura's Sailor Chibi-Chibi
"Maffia"
Stannar på kenneln
6 veckor: 2,8 kg
7 veckor: 3,5 kg

Tik 4 - Maqura's Sailor Starmaker
"Sirap"
Denna vackra lilla tös letar efter sitt egna fantastiska hem! 
6 veckor: 2,5 kg
7 veckor: 3,2 kg

Kommentera

Publiceras ej